fredag, januar 05, 2007

2007

Godt nytt år! Nå er jul og ferie over og jeg er tilbake på jobb. Det har vært deilig med noen dager fri, og jeg har benyttet mye tid til soving.

Julen er jo også en tid som anbefales brukt med familien og det har jeg også gjort, det er delig å komme hjem, få god mat og slappe av. Julaften feiret jeg hjemme hos mine foreldre, sammen med søster, svoger, niese, nevø, tante, onkel, kusiner, bestemor.

I tillegg har det også blitt litt henging med gode venner og noen jeg ikke kjenner.



Nyttårshelgen ble tilbrakt på Øynaheia. Det var ganske så nydelig, bortsett fra at K.K vant alle gangene vi spilte Risk. På turen var Tom, Marit, Kjetil, Lise, Therese, Frode, Tomba, Nils, Leif og meg.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har lagt ut en del middelmådige bilder fra nyttårsturen på: http://picasaweb.google.co.uk/kjetil.kivle

Anonym sa...

De var over middelmådig vil jeg si.