lørdag, desember 23, 2006

Et gammel indianertriks

I dag var Kjetil, Tom og jeg med Nils på jakt, det var siste dag for rådyr denne sesongen og etter i dag er det ikke noe før bukkejakta i slutten av august.

I går var vi ute å spiste på Peppes, det var en fornøyelse. Spesielt de servitrisen nesten kjeftet meg ut fordi jeg hadde peppeskort. Etter dette reiset vi på Poppes. Da festen var slutt reiste jeg hjem for å se en film.

For å klare å våkne opp tidsnok brukte jeg et gamel indiandertriks, nemlig å drikke masse vann før jeg la meg for å sove. Det funket i dag våknet jeg 0730.

Men desverre fikk vi ingen dyr, vi var sammen med noen av naboene som hadde hund, men de gav seg i 14. tiden. Etter det gikk vi over til longumneset fordi et dyr ble overkjørt på E-18. Vi så de to ungene hennes, men fikk ikke mulighet til å få skutt dem. De er syden så kjappe.

Vi får satse på at det går bedre til neste år...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den sakralkirkelige lederen:
Flott at dere fikk drept ihvertfall ett dyr, med å skremme det inn i den visse død!
Vi er stolte av dere...

Anonym sa...

denne sangen kom til oss i en drøm, i J. navn;
open the eyes of your heart,boy
open the eyes of your heart
look who's infront of you
look who's infront of you
:)
svar utbes

Stein sa...

Gjelder dette rådyrjakt? Den er jo over og starter ikke før til høsten... er ikke helt med her.