lørdag, februar 03, 2007

Lurt igjen!


I dag var jeg på Tango for å klippe meg,. I lange tider har jeg tenkt at det hadde vært veldig greit om frisøren hadde sagt: ”slik bør du ha det” og ikke ”hvordan vil du ha det?”.

I dag sa frisøren, det hadde vært veldig kult om du stripet håret ditt, så jeg tenkte ok. Men syden heller, nå sitter jeg hjemme med bleiket hår og føler meg lurt.

Hun sa jeg kunne komme igjen og farge det ”normalt” igjen om jeg fremdeles ikke likte det når det hadde gått en uke. Tror nok jeg må det…

5 kommentarer:

Anonym sa...

Der har du Arendals-frisyren i et nøddeskall.

Stein sa...

Det var akkurat det jeg tenkte også, syden.

Stine sa...

hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehe! kjekkasen:)

Tony sa...

Ser bra ut!

Anonym sa...

fancy