lørdag, februar 03, 2007

20 pluss

Sist lørdag var jeg på en samling i Filadelfia, Arendal for folk mellom 20 og 30 år. Kjetil var i Oslo og Tom/Marit var med familien.

Jeg tenkte det var et stort møte hvor jeg kunne snike meg inn på bakerste rad, men det var det selvsagt ikke (kunne ikke forvente annet i Arendal…). Det var ca 20 stykker der og det var måltid først, så andakt og quiz til slutt.

Jeg misstrives så vannvittig når jeg møter mange nye folk, og ikke skal bidra med noe. Når jeg er på besøk slik er det så unaturlig for meg å ta kontakt med andre som sitter i grupper å prater. Heldigvis var Øystein og Charlotte der, så de fikk presentert meg for noen folk.

Det var ganske ok, men det er kipt uten en ”sidekick”. Det er samlinger hver 14. dag, så det er mulig jeg drar igjen.

2 kommentarer:

Stein sa...

Jeg tok kansje litt hardt i, men poenget var at det var bare faste "klikker" der og når de ikke hilser er det ikke alltid like kult å sette seg ned bladt dem.

Jeg er selvsagt bare ute etter et godt åndelig hjem med noen åndelige brødre og søstre på egen alder. Tror det er viktig å ha en arena der det er mulig å samtale om troa og livet, og AMK tilfredstiller meg ikke 100% på det området.

Anonym sa...

Ingen som liker å ta kontakt med nye gjenger på den måten. Jeg blir gjerne med neste gang. Babyen er sikkert litt uønsket, men shit heller. Hva er en "sidekick"?