søndag, desember 17, 2006

En fin førjulshelg

Denne helgen har julen begynt i Arendal, de første som bor andre steder har kommet hjem og julebrusen er i kjøleskapet.

På fredag hadde vi juleavslutning på filter. Vi spiste grøt og koste oss med pepperkakehus som vi lagde sist gang. Vi viste også noen små filmer. På Filter kan tenåringene utfordre lederne Jørn, Tom og meg til å gjøre noe de ikke tror vi tør. Den eneste utfordringen vi har fått inn er å synge ”Fanget av en stormvind” i rosa miniskjørt på Arenasenteret, så det gjorde vi på torsdag. Filmen slo godt ann.

På lørdag var det dugnad på den nye kirketomta, så var jeg oppe å målte huset i Heidalen, før jeg stakk hjem. På kvelden var Lise, Marit, Kjetil, Tom og meg en tur på byen.

På søndag sov jeg til klokken 17.00, så fikk jeg besøk av Anders, Anders, Ove , Frode, Kjetil, Marit og Tom. En fin førjulshelg.

1 kommentar:

Marit ♥♥♥ sa...

Jula er gøy og maten er god. Koselig å se folk igjen