søndag, juni 10, 2007

Lokesvei 40

Etter mange uker med oppussing ser jeg nå lyset i enden av tunnelen. Det er enda en del igjen, men planen er å flytte i løpet av uken som kommer. Jeg skal være ute av leiligheten innen den 15, så jeg har ikke noe valg.

Jeg holder på å pusse opp de fleste rommene i huset, men jeg blir ikke ferdig med alle innen jeg skal flytte inn. Får fredig soverommet mitt, badet, kjøkkenet, stua, så det skal nok gå greit.

Jeg begynner å bli litt lei av å pusse opp nå, så det er fint at det nærmer seg slutten. Jeg har stort sett jobbet hver dag etter jobb og frem til ti-elve tiden. Her om dagen veide jeg 82,6 kilo! Så lite har jeg ikke veid på 10 år. Skal nok få de tapte kiloene tilbake med en deilig colakur.

Etter jeg har flyttet inn er det mye å gjøre på utsiden, men jeg får se om jeg tar det fortløpende eller om jeg venter til høsten. Det er deiig med litt ferie også.

Jeg har ikke tatt noen bilder, så om dere vil se, må dere komme på besøk!

6 kommentarer:

Marit ♥♥♥ sa...

synes ikke det skjer så mye på denne bloggen... hva med bilde av muren din?

Anonym sa...

Hva med å ta dugnad på torsdag?

Anonym sa...

hva med bilder av lokesvei 40?? jajajaja!!
silje

Marie sa...

Det hender jeg er innom her, men det tror jeg ikke du er...

Anonym sa...

"Saying thank you will not just be ample, for your phenomenal clarity with your writing. I will instantly grab your rss feed to stay informed of any updates. Fabulous operate and significantly good results in your enterprise efforts!"

--------------------------------------------
my website is
http://golfcartbags.us

Also welcome you!

Marit ♥♥♥ sa...

Så gøy med oppussing! Gleder meg til å se - for andre gang ;)